logo Omnioffice

Usługa „hot-desk” dla Klientów Usługi Biura Wirtualnego OmniOffice

Regulamin Usługi „hot-desk”
dla Klientów Usługi Biura Wirtualnego OmniOffice

1. Usługa „hot-desk” dostępna jest wyłącznie w biurze OmniOffice w budynku „Grzybowska
Park” pod adresem Grzybowska 5a, 00-132 Warszawa.

 

2. Z usługi „hot-desk” korzystać mogą wszyscy Klienci OmniOffice posiadający aktywną umowę
usługi biura wirtualnego (niezależnie od tego, której lokalizacji OmniOffice dotyczy ta umowa).

 

3. Opłata za korzystanie z Usługi „hot-desk” określona jest w aktualnym Cenniku usług
dodatkowych OmniOffice i doliczana jest do faktury za korzystanie z usługi biura wirtualnego.

 

4. Usługa „hot-desk” obejmuje następujące elementy:

  • jednoosobowe stanowisko biurowe (biurko, fotel, kontenerek) w gabinecie
    wielostanowiskowym,
  • możliwość korzystania z łącza internetowego,
  • dostęp do wyposażonego aneksu kuchennego z kawą, herbatą oraz wodą źródlaną,

 

5. Usługa „hot-desk” realizowana jest w dowolnym gabinecie wskazanym przez OmniOffice, bez
przypisywania Klientowi na stałe konkretnego stanowiska biurowego.



6. Korzystanie z usługi „hot-desk” możliwe jest wyłącznie w godzinach funkcjonowania recepcji,
tj. w dni robocze, zazwyczaj w godzinach od 9-17 (z opcją skrócenia godzin w okresach
świątecznych i okołoświątecznych), przy czym w szczególnych sytuacjach (np. usuwanie awarii,
prace remontowe, zmiana gabinetu przeznaczonego dla Usługi „hot-desk”) OmniOffice może
czasowo ograniczyć możliwość korzystania z Usługi „hot-desk”.


7. Usługa „hot-desk” uruchamiana jest poprzez przesłanie do OmniOffice mailowego zamówienia
określającego oczekiwany przez Klienta okres korzystania z Usługi „hot-desk” i staje się
aktywna po mailowym potwierdzeniu przez OmniOffice jej uruchomienia. Przesłanie
zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją przez Klienta niniejszego Regulaminu.

8. OmniOffice zastrzega, że ze względu na ograniczoną dostępność stanowisk biurowych
OmniOffice może zaproponować Klientowi inny niż oczekiwany przez Klienta okres korzystania
z Usługi „hot-desk” lub odmówić uruchomienia Usługi „hot-desk”.


9. Korzystanie z Usługi „hot-desk” odbywa się zgodnie z następującymi zasadami:

  • każdorazowe skorzystanie z Usługi „hot-desk” wymaga osobistej, telefonicznej lub
    mailowej rezerwacji stanowiska biurowego zgłaszanej w recepcji w dniu roboczym
    poprzedzającym dzień korzystania z Usługi „hot-desk”,
  • rezerwacja jest skuteczna po potwierdzeniu przyjęcia rezerwacji przez recepcję,
  • w przypadku braku dostępności wolnych stanowisk biurowych w danym dniu, OmniOffice
    zastrzega możliwości niezaakceptowania rezerwacji na ten dzień.

 

10. Klient zobowiązany jest stosować się do następujących zasad Usługi „hot-desk”:

  • Klient zobowiązany jest stosować się do Regulaminu Budynku oraz Regulaminów
    OmniOffice (dostępne w recepcji) oraz korzystać z Usługi „hot-desk” w sposób
    niezakłócający korzystania ze stanowisk biurowych przez innych użytkowników Usługi
    „hot-desk” oraz użytkowników powierzchni biurowej OmniOffice,
  • stanowisko biurowe może być wykorzystywane wyłącznie na potrzeby działalności
    biurowej związanej z przedmiotem działalności Klienta,
  • ze stanowiska biurowego korzystać może wyłącznie Klient lub pracownik Klienta (nie jest
    dopuszczalne udostępnianie stanowiska biurowego jakiejkolwiek innej osobie,
  • stanowisko biurowe jest jednoosobowe i nie może być wykorzystywane w celu odbywania
    spotkań (w tym celu Klient może za dodatkową opłatą skorzystać z sal konferencyjnych),
  • Klient nie jest uprawniony do pozostawienia na stanowisku pracy jakichkolwiek
    przedmiotów, nawet jeśli dokonał rezerwacji stanowiska biurowego na kolejny dzień
    (OmniOffice nie ponosi żadnej odpowiedzialności za pozostawione przedmioty).

11. W przypadku naruszenia przez Klienta zasad korzystania z Usługi „hot-desk” lub naruszenia
przez Klienta innych postanowień Regulaminu, OmniOffice może zawiesić lub anulować
możliwość korzystania z Usługi „hot-desk”.



12. W przypadku uszkodzenia stanowiska biurowego lub wyrządzenia przez Klienta jakichkolwiek
innych szkód w pomieszczenia OmniOffice lub Budynku, Klient zobowiązany będzie do
naprawienia tych szkód (OmniOffice zastrzega możliwości rozliczenia szkód również poprzez
zmniejszenie ilości dni korzystania z Usługi „hot-desk”).



13. Wszelkie zastrzeżenia Klienta dotyczące Usługi „hot-desk” powinny być zgłaszane przez Klienta
do recepcji w dniu wystąpienia okoliczności uzasadniających te zastrzeżenia, pod rygorem
utraty prawa zgłaszania zastrzeżeń w późniejszym terminie.



14. OmniOffice zastrzega możliwość anulowania Usługi „hot-desk” za zwrotem niewykorzystanej
opłaty, jak również całkowitego wycofania Usługi „hot-desk” z oferty OmniOffice.



15. OmniOffice zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie oraz zmiany stawki
opłaty za Usługę „hot-desk”.



16. W przypadku zakończenia umowy usługi biura wirtualnego Klient traci uprawnienia do
korzystania z Usługi „hot-desk”



17. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują postanowienia
umowy usługi biura wirtualnego łączącej Klienta z OmniOffice.

W ofercie OmniOffice znajdziesz profesjonalne, gotowe rozwiązania

Wypełnij krótki formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z tobą, gdy tylko będzie to możliwe.

Zapisz się do newslettera
Adres mail
Wyślij
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram