1. Usługa „hot-desk” dostępna jest wyłącznie w biurze OmniOffice w budynku „Grzybowska
Park” pod adresem Grzybowska 5a, 00-132 Warszawa.
2. Z usługi „hot-desk” korzystać mogą wszyscy Klienci OmniOffice posiadający aktywną umowę
usługi biura wirtualnego (niezależnie od tego, której lokalizacji OmniOffice dotyczy ta umowa).
3. Opłata za korzystanie z Usługi „hot-desk” określona jest w aktualnym Cenniku usług
dodatkowych OmniOffice i doliczana jest do faktury za korzystanie z usługi biura wirtualnego.
4. Usługa „hot-desk” obejmuje następujące elementy:
5. Usługa „hot-desk” realizowana jest w dowolnym gabinecie wskazanym przez OmniOffice, bez
przypisywania Klientowi na stałe konkretnego stanowiska biurowego.
6. Korzystanie z usługi „hot-desk” możliwe jest wyłącznie w godzinach funkcjonowania recepcji,
tj. w dni robocze, zazwyczaj w godzinach od 9-17 (z opcją skrócenia godzin w okresach
świątecznych i okołoświątecznych), przy czym w szczególnych sytuacjach (np. usuwanie awarii,
prace remontowe, zmiana gabinetu przeznaczonego dla Usługi „hot-desk”) OmniOffice może
czasowo ograniczyć możliwość korzystania z Usługi „hot-desk”.
7. Usługa „hot-desk” uruchamiana jest poprzez przesłanie do OmniOffice mailowego zamówienia
określającego oczekiwany przez Klienta okres korzystania z Usługi „hot-desk” i staje się
aktywna po mailowym potwierdzeniu przez OmniOffice jej uruchomienia. Przesłanie
zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją przez Klienta niniejszego Regulaminu.
8. OmniOffice zastrzega, że ze względu na ograniczoną dostępność stanowisk biurowych
OmniOffice może zaproponować Klientowi inny niż oczekiwany przez Klienta okres korzystania
z Usługi „hot-desk” lub odmówić uruchomienia Usługi „hot-desk”.
9. Korzystanie z Usługi „hot-desk” odbywa się zgodnie z następującymi zasadami:
10. Klient zobowiązany jest stosować się do następujących zasad Usługi „hot-desk”:
11. W przypadku naruszenia przez Klienta zasad korzystania z Usługi „hot-desk” lub naruszenia
przez Klienta innych postanowień Regulaminu, OmniOffice może zawiesić lub anulować
możliwość korzystania z Usługi „hot-desk”.
12. W przypadku uszkodzenia stanowiska biurowego lub wyrządzenia przez Klienta jakichkolwiek
innych szkód w pomieszczenia OmniOffice lub Budynku, Klient zobowiązany będzie do
naprawienia tych szkód (OmniOffice zastrzega możliwości rozliczenia szkód również poprzez
zmniejszenie ilości dni korzystania z Usługi „hot-desk”).
13. Wszelkie zastrzeżenia Klienta dotyczące Usługi „hot-desk” powinny być zgłaszane przez Klienta
do recepcji w dniu wystąpienia okoliczności uzasadniających te zastrzeżenia, pod rygorem
utraty prawa zgłaszania zastrzeżeń w późniejszym terminie.
14. OmniOffice zastrzega możliwość anulowania Usługi „hot-desk” za zwrotem niewykorzystanej
opłaty, jak również całkowitego wycofania Usługi „hot-desk” z oferty OmniOffice.
15. OmniOffice zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie oraz zmiany stawki
opłaty za Usługę „hot-desk”.
16. W przypadku zakończenia umowy usługi biura wirtualnego Klient traci uprawnienia do
korzystania z Usługi „hot-desk”
17. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują postanowienia
umowy usługi biura wirtualnego łączącej Klienta z OmniOffice.